Rabu, 12 Januari 2011

KAIN....

Jajarkan ke Tengah

Jangan silap tau, ini bukan kain Felt tapi tak tau apa orang panggil kain jenis ni. Macam kain PUL, tapi tak pernah pegang atau rasa tekstur kain PUL tu, cuma pernah tengok gambar kat internet jer.

Sebenarnya kain-kain ni adalah kain perca yang terbuang. Abang ipar saya ambil dari office dia. “Plan”nya sekadar nak buat lap kereta atau nak buat kain buruk. Bila saya belek-belek kain ni, memang bagus dan sesuai untuk buat kraf dan sebagainya. Waktu tu dah macam-macam idea berligar dalam kepala ni…Jadi saya rembat la mana yang ada.



Saya pun dah cuba buat topi “Minie Mouse” menggunakan kain ni. Dah lama, masa tu anak kedua saya belum mencecah umur setahun…sekarang anak dah berumur 1 tahun 9bulan, dah tak muat dah. Nak snap gambar tak jumpa pulak mana simpan topi tu.Nanti kalau jumpa saya akan paparkan kat sini.

Dan…dengan kain-kain ni juga saya bakal buat “sesuatu”. Tunggu dan lihat, apa yang saya hasilkan dengan kain-kain ni…









Tiada ulasan:

Catat Ulasan