Sabtu, 1 Januari 2011

SEMPENA TAHUN BARU 2011...

Sempena Tahun Baru 2011 dan Hari Jadi saya pada 01.Januari.2011 hari ini (seperti mana tercatat pada mykad) , saya ingin memperkenalkan produk terbaru 100% hasil rekaan serta ciptaan saya sendiri…

Dengan bangganya saya memperkenalkan “Handphone Case” bentuk mini gaun….Yeay…(tepuk tangan)






”Handphone Case” bentuk mini gaun ini telah saya cipta lebih-kurang lima bulan yang lalu setelah blog ini dilancarkan dan sudah ramai yang menempahnya. Orang yang pertama memilikinya adalah kakak saya yang banyak memperkenalkan produk-produk saya pada rakan-rakannya…Terima Kasih tak terhingga untuk beliau…Walaupun sukar untuk membuatnya tetapi hasilnya memang memikat hati sesiapa yang melihatnya…(cewah…masuk lif tekan sendiri) jangan marah ya…..untuk mengetahui harganya harganya, sila klik JOM SHOPPING…





Tiada ulasan:

Catat Ulasan